Физика пәнінен 1 Лессон стади сабағы/1 урок урок по Лессон Стади по физике » КГУ «Общеобразовательная школа №32 » Управления образования г.Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№32 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 290-28-55
Есепші бөлімі:
+7(727) 290-27-62
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Физика пәнінен 1 Лессон стади сабағы/1 урок урок по Лессон Стади по физике
17
мамыр
2023

Физика пәнінен 1 Лессон стади сабағы/1 урок урок по Лессон Стади по физике

Бүгін 17 мамыр Лессон стади жоспары бойынша физика пәнінің мұғалімі Әшім  Мамила 8 ғ сыныбында сабақ өткізді.Тақырыбы: Оптикалық құрылғылар.Мұғалім Әшім Мәмила 
Мақсаты: Зерттелетін тақырыптың теориялық негіздерін, оптикалық аспаптарды меңгеру. «Электр құбылыстары» тақырыбы бойынша оқушылардың негізгі ұғымдар бойынша білімдерін қайталау және қорытындылау; оқушылардың алған білімдерін практикада қолдану дағдыларын бекіту.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, презентация
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Оқыту технологиясы:  Lesson Study сабағы
Сабақтың әдісі: топтық, фронтальды
Бұл сабақ «Электр құбылыстары» тақырыбы бойынша қорытындылау  және қайталау сабағы. Сабақтың мазмұны сабақтың бағдарламасы мен мақсатына сәйкес келеді.
Үй тапсырмасын  тексеру  Kahoot платформасын қолдану арқылы жүзеге асырылды. Оқушылардың белсенді ақыл-ой әрекетін ұйымдастыру үшін оқушыларды ынталандыру үшін формативті бағалау-тәттілерді қолданды.
Менің ойымша, балалар сабаққа қызығушылық танытты және олар өз өмірінде нені қолдана алатынын көбірек есте сақтайды, өйткені  оқылатын материалдың практикалық бағыты сабақта ең бастысы – физика пәніне деген оқушылардың қызығушылығын арттыру. Мұғалім жаңа материалды жақсы түсіндірді .Мақсатқа жету үшін: ынтымақтастыққа және топпен жұмыс жасауға машықтандырды, мұғалім топтық жұмысты қолданды (топқа даму деңгейі әртүрлі оқушылар кіреді – АВС, 3 топқа сараланған тапсырмалар берілді- 3 топ өз презентацияларын қорғады – лупа, фотоаппарат, телескоп туралы.
Сабақтың материалы оқушылардың шығармашылық  қабілеттерін дамытуға ықпал етті. Сабақ оқушылардың  оқытылатын пәнге, қоршаған физикалық құбылыстарға деген қызығушылығын арттыруға ықпал етті.
Сабақтың түрі мен құрылымы: тақырып бойынша өтілген материалды қорытындылау және қайталау.
Сабақтың барлық кезеңдері логикалық байланыста болды. Сабақтың құрылымы сабақтың осы түріне сәйкес келеді. Сабақтың тұтастығы мен толықтығы қамтамасыз етілді.
Оқыту принциптерін жүзеге асыру: ББД  жүйелі және дәйекті қалыптастыру принципі сақталды. Көрнекілік тәжірибе оқытудың ғылыми сипатын, оқушылардың сана-сезімі мен сабақтағы белсенділігін, танымдық белсенділігін дамытуға, теория мен практиканың байланысын ашуға, оқушылардың өмірлік тәжірибесін олардың білімдерін дамыту мақсатында пайдалануына ықпал етті. 
Оқыту әдістері: сабақта келесі оқыту әдістері қолданылды: үй тапсырмасын Кахут платформасы арқылы тексерілді,  AҚТ   пайдалана отырып жаңа тақырыпты түсіндіру сабақты бекіту «Физикалық диктант»әдісі арқылы жүзеге асты, топтық жұмыс. Бұл оқыту әдістері оқушылардың танымдық іс-әрекетінің ізденімпаздық, шығармашылық сипатын қамтамасыз етті.Оқушыларға тереңдетілген тапсырмалар берілді. Сабақта әртүрлі жұмыс формалары жүргізілді: фронтальды, топтық. Оқушылардың логикалық ойлауын, салыстыруын, қорытынды жасай алатын  қабілеттерін дамытты. Оқушылардың әр түрлі әрекет түрлерінің кезектесуі болды.
Мұғалімнің жұмыс жүйесі:
Сабақ ұйымдасқан түрде, бір кезеңнен екінші кезеңге логикалық түрде өтті, оқушылардың оқу-тәрбие жұмыстарына нақты басшылық жасалды. Сабақта оқу материалының көлемі дұрыс анықталды, уақытты тиімді пайдаланды, оқытудың сипаты демократиялық, объективті болды. Сабақта достық атмосферасы орнатылды  оқушылар өздерін еркін сезінді. Мұғалімнің сөзі сауатты, нақты,  мағыналы, мәнерлі, эмоционалды болды.
Оқушылардың жұмыс жүйесі:
Оқушылар сабақтың әр кезеңдерінде өте белсенді және ұйымшыл болды, мұғаліммен жақсы қарым-қатынаста болды, өз бетімен қорытынды шығара алуын, білімін, білік дағдыларын шығармашылықпен қолдана білу қабілеттерін көрсетті.
Сабақтың қорытындысы:
Сабақ жоспары толық орындалды, сабақтың жалпы тәрбиелік және дамытушылық мақсаттары орындалды. Рефлексия және сабақты қорытындылау – «Табыс баспалдағы» әдісі арқылы жүзеге асты , оқушылармен сұхбат, сабаққа қатысқан мұғалімдер сабақтың жақсы сәттерін тілектерін жазу арқылы білдірді.

Тема: Оптические приборы. Учитель Әшім Мамила
Цель: усвоение теоретических основ изучаемой темы, оптические приборы. повторить и обобщить знания учащихся об основных понятиях по теме «Электрические явления»; закрепить у учащихся навыки применения знаний на практике.
Обеспечение занятия: учебник, презентация
Тип занятия: комбинированный урок
Технология обучения: урок Лессон стади 
Методы обучения: групповая , фронтальная
Данный урок является уроком обобщения и повторения по теме «Электрические явления». Содержание урока соответствует программе и задачам урока.  .
Опрос домашнего задание была проведена через использование платформы KahootДля организации активной мыслительной деятельности учащихся, учителем были использованы методы стимулирования и мотивации учащихся: формативное оценивание-сладости . На мой взгляд, ребятам было  на уроке интересно и запоминается в большей степени то, что они смогут применить в своей жизни, потому что считаю, что практическая направленность изучаемого материала дает главное на уроке – мотив изучения физики. Учитель кратко объяснила новый материал Для достижения цели:  учить сотрудничать и работать в группах учителем  была применена работа в группах (в группувходят учащиеся с разным уровнем развития- АВС но эти уровни не отличаются более чем на один уровень, при этом учащиеся с более высоким уровнем мотивируются за счет персонализации, а с более низким уровнем – за счет достижения успеха через самореализацию).3 группы защищали свои презентации - Лупа,фотоаппарат,телескоп
Материал урока способствовал развитию творческих сил и способностей учащихся. Урок способствовал развитию интереса учащихся к учению, к изучаемому предмету, к окружающим физическим явлениям.
Тип и структура урока: обобщение  и повторение пройденного материала по теме.
Все этапы урока были последовательными и логически связанными. Структура урока соответствует данному типу урока. Обеспечивалось целостность и завершенность урока.
Реализация принципов обучения: соблюдался принцип систематичности и последовательности формирования ЗУН. Демонстрационный опыт способствовал развитию научности обучения, сознательности и активности учащихся на уроке, их познавательной деятельности, раскрытию связи теории с практикой, использованию жизненного опыта учеников с целью развития у них самостоятельности.
Методы обучения: на уроке были использованы следующие методы обучения: проверка дом.задания через платформу Кахут,объяснение, рассказ учителя с применением АКТ ,работа в группах «Физический диктант». Эти методы обучения обеспечивали поисковый и творческий характер познавательной деятельности учащихся.Учащимся были даны опережающие задания.
Организация учебной работы на уроке:
Осуществлялась постановка учебных задач на каждом этапе, сочетались разные формы работы на уроке: фронтальная,групповая. Осуществлялось развитие логического мышления, умений сравнивать, делать выводы. Осуществлялось чередование разных видов деятельности обучающихся.
Система работы учителя:
Урок прошел организованно, был логический переход от одного этапа к другому, было четкое управление учебной работой учащихся, владение классом, соблюдение дисциплины. Был правильно определен объем учебного материала на уроке, умелое распределение времени, характер обучения был демократичным, объективным. На уроке царила доброжелательная атмосфера, и учащиеся чувствовали себя достаточно свободно. Речь учителя  была грамотной, доступной, точной, содержательной, выразительной и эмоциональной.
Система работы учащихся:
Учащиеся были очень активны и организованны на разных этапах урока, были доброжелательны к учителю, показали умения творческого применения знаний, умений и навыков самостоятельно делать выводы.
Общие результаты урока:
План урока выполнен полностью, были реализованы общеобразовательные, воспитывающие развивающие цели урока. Рефлексия и подведение итогов урока- «Лестница успеха»,интервью с учащимися,учителя посетившие урока отметили пожеланиями удачные моменты урока.