Лессон стади ағылшын тілінен 2 сабақ /2 урок по Лессон стади по английскому языку » КГУ «Общеобразовательная школа №32 » Управления образования г.Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№32 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 290-28-55
Есепші бөлімі:
+7(727) 290-27-62
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Лессон стади ағылшын тілінен 2 сабақ /2 урок по Лессон стади по английскому языку
12
мамыр
2023

Лессон стади ағылшын тілінен 2 сабақ /2 урок по Лессон стади по английскому языку

    Бүгін ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Нұргүл Олжабайқызы 8-сыныпта Лессон стади жоспарына сәйкес 2 –ші сабақ өткізді.

Сабақта өткен лексикалық материалы, сондай-ақ мәтінмен жұмыстар жүргізілді.

Зерттелген материалды жалпылау үшін оқушылардың сөйлеу тәжірибесіне сәйкес келетін әдістер қолданылды, атап айтқанда: 1) білімді өзектендіру үшін «Brainstorming» әдісі  "Food" тақырыбы бойынша үйлесімді сөйлеу қабілеттерін мен дағдыларын бекіту, 

2) сараланған оқу тәсілі  -АВС оқушыларына арналған тапсырмалар 

3) жазу жаттығулары-« Running Dictation» орфографиялық дағдылар мен есте сақтау жаттығуларын дамыту.

3.Сабақты жабдықтау. Сабақтағы көрнекілік түрлері және техникалық құралдар.

Сабақта келесі көрнекілік қолданылды: аудиожазбалар оқулық мәтіні, суреттер , презентация , плакаттар, бейнефильм.

4. Сабақтың әдістемелік құрылымы.

Ұйымдастырушылық сәт:

Мұғалім мен оқушылар бір-бірімен амандасып, сабаққа дайындалады.

Фонетикалық   жаттығу:

Сөйлеу дағдыларын белсендіруге, сондай-ақ лексиканы қайталауға бағытталған. Жаңылтпаш .Лексикалық бірліктермен жұмыс.  Үй тапсырмасы- сараланған әдіс бойынша- АВС оқушыларына арналған 3 тапсырма-презентацияны , постерді қорғау. Үй тапсырмасының көлемі сыныптың жас ерекшеліктеріне және оның дайындық деңгейіне сәйкес келді. 

Оқушыларды оны орындауға дайындау

Үй тапсырмасы сабақтың құрылымына логикалық түрде сәйкес келді.

Сабақтың әдістемелік құрылымының оның мақсаты мен оқу шарттарына сәйкестігі: Сабақтың әдістемелік құрылымы оның мақсаттары мен оқу шарттарына сәйкес келді: сабақтың негізгі мақсатына - сөйлеу және оқу дағдыларын жетілдіруге баса назар аударылды

 II. Мұғалімнің ұйымдастырушылық, коммуникативтік-оқыту және тәрбиелеу қызметі 

1. Сыныппен іскерлік байланыс орнату. Сабақтың алғашқы минуттарынан бастап сабақпен іскерлік байланыс орнатылып, достық атмосфера сақталды.

 2. Оқушыларды сабақ жоспарын орындауға бағыттау 

(Сабақтың мақсаты мен міндеттерін хабарлау және талқылау. Мұғалім сабақтың мақсаты мен міндеттерін уақтылы және қол жетімді түрде тұжырымдап, сабақтың жақсы қарқынын белгіледі.

3. Оқушылардың фронтальды, топтық жұмыс түрлерін ұйымдастыру және олардың сабақтың әртүрлі кезеңдеріндегі арақатынасы

Мұғалім сабақта оқушылардың фронтальды (фонетикалық жаттығулар), топтық формаларын сәтті ауыстырды.

Топтарға бөлу - QR код бойынша  болды 

4. Оқушыларға тіл бойынша өзіндік жұмыс тәсілдерін үйрету

Мәтінмен жұмыс істеу кезінде мұғалім 3 топқа сараланған тапсырма берді.

Оқушылар өздері үйренген лексикамен сөйлемдер құрастырды, баламасын тапты-ағылшын тілінде.

5. Сабақта көрнекі құралдарды қолданудың тиімділігі.

 Мұғалімнің АКТ-ны қолдануы сабақтың міндеттерін тиімді орындауға, оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыруға ықпал етті. 

6. Оқушылардың жұмысын бақылауды ұйымдастыру, қателерді анықтау және түзету. Мұғалім оқушылардың жауаптарын мұқият қадағалап, қателіктерді түзетіп, ынталандырды.

 7. Сабаққа бағалаудың объективтілігі мен тәрбиелік бағыты.

 Мұғалім жұмыста ең белсенді оқушыларға объективті баға берді.

8. Мұғалімнің педагогикалық әдептілігі

Сабақ барысында мұғалім оқушыларға назар аударды, жұмыс психологиялық тұрғыдан тыныш және жағымды жағдайда өтті.

9. Шет тілінде сабақ жүргізу кезінде мұғалімнің сөйлеуінің дұрыстығы мен эмоционалды экспрессивтілігі

Мұғалімнің оқушылардың сөйлеу қабілеттерін және оқытудың мақсатын ескере отырып, өзінің шет тіліндегі сөйлеуін бейімдеу қабілеті.

Мұғалім өз сөзінде қателіктер жібермеді, оқушыларға қол жетімді сөйлеу материалын сабақтың мақсаттарына жету үшін оңтайлы түрде қолданды.

Сабақта формативті бағалау жақсы ұйымдастырылды.Рефлексия-әр оқушыға тілектері бар тәттілер берілді.

Сабақтың соңында оқушылар сабақтың өзін өзі бағалауың жүргізілді.

III. Сабақ нәтижелері бойынша қорытындылар мен ұсыныстар

1. Сабақта қойылған мақсаттарға қол жеткізу

Жаттығуларды таңдау және қызметтің әртүрлі түрлері мен формаларын біріктіру арқылы сабақта қойылған мақсаттарға қол жеткізілді.

Сабақ жағымды әсер қалдырды, ол мұқият және кәсіби түрде жоспарланған, мұғалім сыныппен педагогикалық байланыс орнатқан.

Сегодня учитель английского языка Нургуль Олжабаевна провела 2 урок по Лессон стадии в 8 Ғ класса.

Для урока был использован лексический материал прошлых уроков, а так же  работа над текстом.

Для обобщения изученного материала были использованы методы, которые соответствуют речевому опыту учащихся, а именно: 1) Brainstorming  для актуализации знании, закрепляющие умения и навыки связной речи по теме "Food", 2) чтение с дифференцированными задания для учащихся АВС  3)письменные упражнения Running Dictation развивающие орфографические навыки и тренировки памяти

3.Оснащение урока. Виды наглядности и технические средства на уроке.
 На уроке была использована следующая наглядность: 
аудиозаписи текст учебника, картинки, презентация , постеры , видеофильмы.

4. Методическая структура урока.

Организационный момент:

Учитель и учащиеся приветствуют друг друга и настраиваются на урок.

Фонетическая зарядка:

Была направлена на активизацию навыков говорения, а также на повторение лексических и грамматических единиц. Скороговорка .

Работа с лексическими  единицами. Проверка дом.задания

 Дифферинцированное дом. 3адание для учащихся АВС.Защита презентации,защита постера


 Объем домашнего задания соответствовал возрастным характеристикам класса и уровню его подготовленности.
 - подготовка учащихся к его выполнению:
 Домашнее задание предполагало индивидуальную работу по аналогии с работой в классе.
 - своевременность дачи домашнего задания:
 Домашнее задание логически вписывалось в структуру урока.
  соответствие методической структуры урока его цели и условиям обучения:
 Методическая структура урока соответствовала его целям и условиям обучения: акцент был сделан на достижении основной цели урока - совершенствование умения и навыки говорения и чтения

II. Организаторская, коммуникативно-обучающая и воспитывающая деятельность учителя
 1. Установление делового контакта с классом.
 С первых минут урока с классом был установлен деловой контакт, при этом поддерживалась дружелюбная атмосфера.
 2. Ориентировка учащихся на выполнение плана урока (сообщение цели и задач урока
 и обсуждение 
 Учитель своевременно и доступно сформулировал цель и задачи урока, задал хороший темп занятия.
 3. Организация фронтальной, групповой форм работ учащихся и их соотношение на различных этапах урока
 Учитель успешно чередовал фронтальные (фонетические упражнения), групповые) формы работы учеников на уроке.

Деление на группы было QR по коду
 4. Обучение учащихся приемам самостоятельной работы над языком

При работе с текстом учитель дал дифферинцированые задание 3 группам.
 Ученики самостоятельно составляли предложения с изученной лексикой, 
 находили эквивалент  -на английском .

5. Эффективность использования наглядных пособий на уроке
 Использование учителем ИКТ способствовало эффективному выполнению задач урока, повышению мотивации учащихся к обучению.
 6. Организация контроля над работой учащихся, выявление и исправление ошибок
 Учитель внимательно следил за ответами учащихся, фиксировал и, мотивируя, исправлял ошибки.
 7. Объективность и воспитательная направленность оценок за урок
 Учитель объективно выставил оценки наиболее активным в работе ученикам.
 8. Педагогический такт учителя.
 В ходе урока учитель проявлял внимание к ученикам, работа проходила в психологически спокойной и положительной атмосфере.
 9. Правильность и эмоциональная выразительность речи учителя при ведении урока на иностранном языке. Умение учителя адаптировать свою иноязычную речь с учетом речевых возможностей учащихся и поставленной цели обучения
 Учитель не допускал в своей речи ошибок, использовал доступный для учеников речевой материал наиболее оптимальным способом для достижения поставленных целей урока.

Четко была организована формативное оценивание на уроке.Рефлексия –сладости с пожеланиями каждому ученику.

В конце урока ученики   было проведено самооценивание урока
 III. Выводы и рекомендации по результатам урока
 1. Достижение поставленных целей на уроке
 Благодаря подбору упражнений и сочетанию различных видов и форм деятельности поставленные цели были достигнуты на уроке.
 Урок произвел благоприятное впечатление, он был тщательно и профессионально спланирован, у учителя налажен педагогический контакт с классом.