Коучинг: Lesson study-ды жоспарлау, үйрету және өткізу\Коучинг: планирование, преподавание и проведение уроков.
Коучинг: Lesson study-ды жоспарлау, үйрету және өткізу
Ағылшын тілі пәнінін мұғалімі, Lesson study бойынша мектеп үйлестіруші.Бейщанова Калия Адильбековна, І деңгейлі сертификатталған қазақ тілі пәнінін мұғалімі Тлеукабылова Ж.Т.
Мақсаты: Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін ұсыну. Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын көрсету.
Міндеттері:
Lesson stady әдісінің өзіндік ерекшелігін ұғыну. Lesson stady әдісінің тиімділігіне көз жеткізу
Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге, өзара ұжымдық әрекетке бейімдеу
Күтілетін нәтиже
Мұғалімдер Lesson Study үдерісін оқытуды жетілдіру және онын сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен ынтымақтастық орнатады;Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді, мұғалім әрбір жеке оқушының оқуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады;
Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар қажеттілігіне сәйкес келуі мақсатында мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерін жетілдіруге немесе оның сапасын арттыруға мүмкіндік алады. Мұғалімдер топта Lesson Study әдісін туралы талқылау жүргізіп ,толық мәлімет алды
Коучинг: планирование, преподавание и проведение уроков.
Учитель английского языка, школьный координатор по Lesson Study
Цель: Предложить учителям метод Lesson Study как средство улучшения обучения и повышении его качества. Показать как можно использовать Lesson Study для улучшения практики.
Задачи:
Понимание оригинальности метода изучения урока. Обеспечение эффективности метода изучения урока
Уважать мнение и точку зрения друг друга, приспосабливаться к взаимным коллективным действиям
Ожидаемый результат
Учителя сотрудничают с коллегами, чтобы использовать Lesson Study в школах в качестве инструмента для улучшения учебного процесса; научиться понимать, как поддерживать коллег во время Lesson Study; учителя имеют возможность размышлять о своей собственной практике преподавания в отношении обучения каждого отдельного учащегося. В цикле Lesson Study у учителей есть возможность совершенствовать новые методы или улучшать их качество, чтобы адаптировать урок к потребностям учащихся. Преподаватели провели групповое обсуждение метода Lesson Study и получили подробную информацию.