Тақырыптық сынып сағаттары / балалардың агрессивтілігінің алдын алу/Тематические классные часы ПДД / Профилактика детской агрессивности » КГУ «Общеобразовательная школа №32 » Управления образования г.Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№32 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 290-28-55
Есепші бөлімі:
+7(727) 290-27-62
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Тақырыптық сынып сағаттары / балалардың агрессивтілігінің алдын алу/Тематические классные часы ПДД / Профилактика детской агрессивности
22
ақпан
2022

Тақырыптық сынып сағаттары / балалардың агрессивтілігінің алдын алу/Тематические классные часы ПДД / Профилактика детской агрессивности

 Бүгін бірінші сабақ сынып сағаттары тақырыптық сынып сағаттары ЖҚЕ / балалардың агрессивтілігінің алдын алу болды. Мақсаты: жасөспірімдердің агрессивті, жанжалды мінез-құлқының алдын алу және жеңу және асоциалды мінез-құлықтың алдын алу. Адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу: мейірімділік, көмектесуге деген ұмтылыс, жанашырлық. Адамдарға жағымды көзқарасты, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын игеруге деген ұмтылысты қалыптастыруға ықпал ету. Балаларды ынтымақтастық пен өзара түсіністікке шақыру. Жағдайды және басқалардың мінез-құлқын бағалау дағдыларын қалыптастыру. Жанжалдардың алдын алу әдістерімен танысыңыз. Оқушылардың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі бағалауының өсуіне негіз қалау. 


Первым уроком  сегодня   прошли  классные часы  Тематические классные часы ПДД / Профилактика детской агрессивности. Цель: предупреждение и преодоление агрессивного, конфликтного поведения подростков и профилактика асоциального поведения.

Воспитывать нравственные личностные качества: доброту, желание помогать, сочувствие. Способствовать формированию позитивного отношения к людям, желания овладеть навыками общения и социального взаимодействия. Побуждать детей к сотрудничеству и взаимопониманию. Формировать умения оценивать ситуацию и поведение окружающих. Познакомиться со способами предупреждения конфликтов.  Заложить основу для роста самосознания и самооценки учащихся.